Druk met alle voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Remko en Linda - WaarBenJij.nu Druk met alle voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Remko en Linda - WaarBenJij.nu

Druk met alle voorbereidingen

Door: remko linda

Blijf op de hoogte en volg Remko en Linda

23 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Ik ben benieuwd wat er allemaal in onze backpack rugtas past. Want we hebben al heel wat verzameld wat mee gaat. Vooral die mooie afritsbroeken die doen het hem echt. Onze 2de slaapkamer is inmiddels verandert in een rommelkamer. Deze week gaan we maar even "proef" inpakken. En kijken wat er echt allemaal in zo'n rugtas gaat.

Vandaag heb ik een reisschema gemaakt voor alle achterblijvers, zo weten jullie in ieder geval waar we ongeveer zijn. Wij gaan echt proberen om trouw te blijven aan het maken van reisverslagen en het plaatsen van foto's. Want op die manier kunnen jullie ook nog een beetje mee genieten van onze vakantie/reis.

Ik heb er echt heel veel zin in en ik hoop dat het een super vakantie wordt!

• 23 Januari 2012 - 13:24

Ben Bruggink:

Dag Linda,

Leuk wat te horen van je en zeker hetgeen je van plan bent! Het telt al af, best wel spannend volgens mij....
    Veel plezier!

• 28 Februari 2012 - 18:34

Papa En Coby:

Wij wensen jullie een SUPER MOOIE en FIJNE reis!!! liefs en kom veilig terug, pa en co