HAVANA - Reisverslag uit Havana, Cuba van Remko en Linda - WaarBenJij.nu HAVANA - Reisverslag uit Havana, Cuba van Remko en Linda - WaarBenJij.nu

HAVANA

Door: Remkolinda

Blijf op de hoogte en volg Remko en Linda

30 Maart 2013 | Cuba, Havana

Hoi allemaal,
Na een vlucht van ruim 10 uur en met 3 kwartier vertraging op Schiphol zijn we woensdag om 13.30 geland in Varadero! Meteen wat geld gewisseld op het vliegveld en snel een bus genomen naar Havana, wat makkelijker ging dan verwacht!
We werden dichtbij onze CASA Mercedes gedropt door de bus en moesten nog een minuutje of 5 lopen. Aangekomen werden we ontvangen door een oudere dame die tot nu toe erg goed voor ons is geweest! We hebben heerlijk gegeten en zijn op tijd naar bed gegaan.
Volgende dag hebben we het oude deel van Havana bekeken en hebben veel kleine straatjes met mooie huizen bekeken. Ook veel rommelige straten die uitkomen op gezellige pleintjes met terrassen met live muziek.
De muziek die overal eigenlijk wordt gespeeld is erg gezellig. Dit maakt de sfeer op straat eigenlijk overal aangenaam. Daarnaast is de temperatuur heerlijk, niet te warm maar zeker niet te koud! rond de 25 graden!
Ideaal weer om lekker op het terras te zitten met een Mojito of iets anders lekkers!

Het internet is hier erg traag omdat het nog op een telefoonverbinding zit. Hierdoor kunnen we ook geen foto´s plaatsen en komt dit hopelijk later nog!

Vandaag gaan we weer lekker door Havana om nog wat bezienswaardigheden te bekijken. Rum museum , sigarenfabriek, een oud fort etc...

We weten niet wanneer we weer internet hebben en of we dan wat kunnen plaatsen, maar dat zien jullie dan vanzelf wel verschijnen.

Groetjes en Ciao vanuit Havana, Cuba

• 30 Maart 2013 - 17:40

Rob En Bep:

Mojito cuba libre's havannas nog aan toe wat een bofkonten zijn jullie weer he..
    Genieten geblazen en maak zeker in ritje in een van die super oude auto's waar Havanna om bekend staat oude grote Amerikaan of zo!!
    Dansen met die heupen op de lambade of zoiets,zuip niet te veel rum ach wat te fuck je hebt toch vakantie laat de beer der ma lekker uit..zijn benieuwt naar jullie advertures tot dan en xxxxx bep en rob

• 30 Maart 2013 - 18:04

Jan En Janny Kruijt:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en wij wachten jullie verslagen met belangstelling af.
    Geniet van het mooie weer, want het is hier bar koud.
    groetjes Jan en Janny

• 30 Maart 2013 - 19:11

Peter:

Hey Linda, hartstikke leuk om al je verhalen te lezen. Met mij gaat het nu eindelijk ook weer goed. Hoop dat je nog steeds aan me denkt want ik denk nog steeds aan jou. Soms denk ik dat als het anders tussen ons gelopen was, ik nu deel was van je verhaal. Ik heb trouwens een nieuw nummer dus als je weer de behoefte aan die intieme gesprekken die wij altijd hadden kan je me bereiken op 0622097279.
    Hoop snel van je te horen.

• 30 Maart 2013 - 19:26

Henk Peters:

Een mooie vakantie en avontuur!
    Hele mooie muziek!
    Het vriest hier nog steeds en vanmorgen 05.45 uur ijs krabben van de autoruiten.
    Lente, weinig van te merken.
    Ben heel benieuwd naar jullie avonturen!
    Hele mooie vakantie en geniet er heel goed van!
    Henk.

• 30 Maart 2013 - 21:50

Francine Schokker:

Hey, fijn daT ALLES GOED GAAT MET JULLIE. Gezellig met muziek en drank en mooi weer ! Maar het is hier ook genieten in Almere Buiten. Wel wat frisser, maar we vermaken ons prima. Tot het volgende bericht.

• 31 Maart 2013 - 11:07

Coby En Jan:

Lieve Remko en Linda,

Wat fijn dat alles goed gaat, best spannend maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen in Havana.
    Als we jullie reisverslag lezen zijn wij ook weer even in Havana. Geniet maar fijn en alvast een goede reis naar jullie volgende stop. Het sneeuwt hier en er is geen enkel spoortje van voorjaar te bekennen.
    Wij tellen de dagen af voor we naar Zuid Afrika gaan (lekker warm). We kijken uit naar jullie volgende bericht.
    Liefs papa en Coby.

• 31 Maart 2013 - 13:28

Irma En Chimene:

wat een belevenis, al salsa dansend met een sigaartje we zien het helemaal voor ons.(en haren los hè)
    hier sneeuw met Pasen nog nooit gezien, maarja we zijn ook nog niet zo oud toch...
    basta la vista!