laatste stukje holguin en het RESORT - Reisverslag uit Guardalavaca, Cuba van Remko en Linda - WaarBenJij.nu laatste stukje holguin en het RESORT - Reisverslag uit Guardalavaca, Cuba van Remko en Linda - WaarBenJij.nu

laatste stukje holguin en het RESORT

Door: remkolinda

Blijf op de hoogte en volg Remko en Linda

17 April 2013 | Cuba, Guardalavaca

Hoi, daar zijn we weer, met ons laatste verslagje!

Holguin hebben we lekker doorgestruint en veel dingen bekeken. Zondags hebben we het uitzichtpunt 'beklommen'! 460 treden met ruim 30 tot 35 graden! topsport toch!? gelukkig was er bovenaan de trap een cafe waar we lekker koel drinken konden krijgen!
Het uitzicht over de stad en daarachter de vallei was erg gaaf om te zien! Ook was er een kleine kunstgallerij waar we nog wat gekocht hebben!
De weg omlaag was stukken makkelijker al waren de treden soms wel hoog en beroerd om te lopen!
'S middags hebben we vrijwel niets gedaan, lekker boekje lezen en relaxen in schommelstoelen op de veranda van de casa!
En wat bleek! de 'snel pratende' vrouw was niet de eigenaresse van de casa! Waarschijnlijk wilde ze dat aan ons duidelijk maken, alleen begrepen we er geen ruk van! :-)
De echte eigenaresse was erg aardig en een stuk beter te volgen omdat ze de tijd voor ons nam! Tranquilo! :-)

Maandagochtend hebben we onze spullen gepakt en zijn we vertrokken naar het hotel Playa Pesquero! Daar aangekomen bleek het nog groter dan verwacht!
10 restaurants, diverse barretjes, zwembaden, bar in het zwembad ETC.... Sportvelden , fitness, tennis, you name it.... zelfs een KAPPER! Wtf...? Daarnaast ook nog een schitterend wit zandstrand met een knalblauwe zee! palmboompjes erbij en een koud biertje maken het dan helemaal af!

Gelijk voor elke avond een a la carte restaurant geboekt wat best raar is.... Je loopt weg zonder te betalen ;-P want echt alles is ALL IN!
Gisteren lekker Italiaans gegeten en vanavond 'Romantisch' tussen rozenblaadjes en kaarslicht, lekker gegeten!

Verder is het vooral bakken aan het zwembad! Drinken aan de zwembad bar en vooral niet te veel bewegen! :-) Dit valt nog niet mee aangezien het park vrij groot is!

Vrijdag vliegen we terug om +- 13:00 uur lokale tijd zodat we zaterdag ochtend omstreeks 09:00 uur aankomen op Schiphol!

Hasta la Vista!
Ciao

Remko Y Linda

• 17 April 2013 - 07:23

Lisette:

Super dat jullie het zo leuk gehad hebben! Ik kreeg er helemaal zin van om op reis te gaan. Voor jullie zit de vakantie er nu dus bijna op, voor mij gaat het vandaag beginnen ;-) Geniet nog even lekker van de laatste paar daagjes, maar zo te lezen gaat dat vast helemaal goedkomen en ontbreekt het jullie aan niets. Helaas zeg ik alvast en fijne terugreis, en als ik ook weer thuis ben gaan we foto's kijken. Xxx

• 17 April 2013 - 10:17

Jacqueline:

Geniet er nog maar even lekker van...vanaf volgende week weer zelf voor je eten enzo zorgen!!
    Tot zaterdagmorgen!!

• 18 April 2013 - 21:42

Coby&Jan:

Hoi Remko en linda,
    Geniet nog maar even van jullie laatste dagen!! Heerlijk bakken op het prachtige strand.
    Wellicht zien/spreken we jullie zaterdag ochtend nog op schiphol....
    Liefs van hier XXX