Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Remko en Linda - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Remko en Linda - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: remko linda

Blijf op de hoogte en volg Remko en Linda

01 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Gister aangekomen in bangkok! De vliegreis is ons erg meegevallen, allemaal leuke films gekeken tijdens het vliegen oa de heineken ontvoering, johnny english en kunfu panda ;). Op het vliegveld moesten we door de douane! Wat een toestand!! Er stonden ongeveer 800 mensen te wachten, rijen dik!! Het duurde anders half uur voordat we daar door heen waren, maar onze backpacks waren er tenminste al! Vanaf het vliegveld de trein en daarna de skytrain genomen om naar het hotel te gaan! Het hotel was snel gevonden, en we hebben toen lekker een dutje gedaan! 'S avonds zijn we naar chinatown geweest met de tuk tuk om te eten! Het was ongeveer 10 km naar chinatown en koste 80 baht, omgerekend 2 euro!! De geur van het eten kwam om gelijk tegemoed! Je ruikt vis met sterke kruiden en benzine lucht samen met riolerings lucht, heerlijk;) We hebben lekker gegeten en zijn daarna terug gedaan naar het hotel om te slapen, want het was een lange dag!
2de dag bangkok; Vandaag zijn we naar meerdere wat's geweest! Een Wat is een tempel, en daar heb je er heeel veel van in bangkok rond de 50! De wat Po was erg indrukwekkend, dit is een liggende boedha van 20m lang! Ook het grand royal palace was heel erg mooi, alles was bekleed met goud en allerlei kleuren (foto's volgen)! Vandaag ook weer een aantal keren met de tuk tuk geweest, die mannen rijden echt als kippen zonder kop! Echt niet normaal! Scheuren overal tussendoor, en rijden asociaal hard! Maar wat met nog het meeste heeft verbaasd is de hitte, wat is het warm! Niet normaal, 40 graden overdag en 30 's nachts! Pffff... Wat een hitte en wat een chaos in het verkeer! Maar toch een leuke stad met veel bezienswaardigheden! Tot het volgende berichtje!

• 01 Maart 2012 - 12:57

Anneloes:

Hoi,leuk een verslag te krijgen van jullie!Het is altijd een behoorlijke "kultuurshock'zo'n heel andere wereld en klimaat.Je kan in zo'n stad echt verlangen naar een beetje "frisse"lucht.Doe voorzichtig en geniet ervan! Linda,geen last meer van je griep?Groetjes Anneloes

• 01 Maart 2012 - 14:49

Bianca:

Wow, wat 'n mooie foto's. Het lijkt me super gaaf daar. Veel plezier, en wees voorzichtig!

• 01 Maart 2012 - 15:48

Vera:

Gaaaaf!!! Ik ben jaloers en zal absoluut jullie weblog blijven lezen. Geniet ervan! Liefs Vera

• 01 Maart 2012 - 16:19

Joey:

Leuke foto's! :-) Hopelijk overleven jullie de tuk tuk, want zo te horen is het allemaal heel gevaarlijk daar... ;-)

Zie de volgende update wel weer tegemoet! x Joey.

• 01 Maart 2012 - 17:23

Rieky En Bennie.:

Wij willen jullie even de groeten doen van Linda haar ouders.Zij zitten nu in het vliegtuig en op weg naar Bremen
    Als alles goed gaat zijn zij om 22.15 daar over en dan nog 2uur met de auto naar huis.Jullie daar heel veel plezier. Groeten uit Borne.

• 01 Maart 2012 - 18:00

Kim:

Super mooie foto's! Veel plezier nog daar en houdt ons op de hoogte he ;)
    Kus Kim

• 01 Maart 2012 - 18:03

Papa En Coby:

Hoi lieve mensen wat een leuke foto's en verhalen erbij. Heel bijzonder dat we op deze manier zo met jullie mee kunnen genieten ! Heel veel plezier verder en tot horens. Liefs pa&co

• 01 Maart 2012 - 18:35

Rob:

super mooi daar ..

• 01 Maart 2012 - 20:31

Wil H:

Wat geweldig om weer foto's te zien van Bangkok. Wij zijn er 25 jr geleden geweest en hebben toen genoten en gesnoten in de broeiierige stad. Wat een heksenketel,he?
    Heel veel plezier!

• 02 Maart 2012 - 14:38

Anne En Francine:

hoi, fijn dat alles goed is gegaan. Wij zijn ook weer thuis, was een mooi eiland. Natuurlijk wel hele andere foto's als jullie. Ben wel blij dat ik daar niet hoeft te rijden, was al lang uitgestapt. Wat een temperatuur, hopelijk kunnen jullie er tegen. Verder zijn het mooie foto's. Dat lijkt me wel leuk om in een tuk te zitten,
    Nou mensen tot het vgl. bericht en laat ons niet te langwachten. Veel plezierxxxxxxx

i

• 03 Maart 2012 - 12:38

Jose En Aaldrik:

Altijd leuk om te merken dat het reizen toch wel een beetje in de familie zit. Een reis die jullie nu maken zal je ongetwijfeld je hele leven bij blijven. Geniet er van. Zullen jullie verslag met enige jaloezie blijven volgen!!